Q: Kundekonto & Passord

Vårt bestillingssystem opererer på en brukerkontrollert basis, og gir deg full autonomi over bestillingen din og personlig informasjon.

Etter du har fullført din første bestilling, vil du automatisk motta en brukerkonto. Det er viktig at du overvåker e-post innboksen for ditt brukernavn og passord, da du må logge på for å fortsette å bestille, for å booke retur for eksempel.

Et vanlig problem som kan oppstå er å forsøk på å opprette en ny bestilling ved å skrive inn e-postadressen din en gang til under bestillingsprosessen. Denne handlingen utløser et varsel om at kontoen din allerede eksisterer, noe som skaper forvirring. Vær oppmerksom på at kontoen din ble automatisk generert etter din første bestilling, og det er viktig at du logger på før du fortsetter med eventuelle påfølgende bestillinger.

I tilfelle du har glemt passordet ditt, er løsningen ganske enkelt. Ved å klikke på koblingen "glemt passord" øverst til høyre på nettsidens påloggingsside, vil vårt bookingsystem umiddelbart sende deg et nytt passord.
TIPS: Dersom det skulle oppstå problemer med å logge inn eller å booke turer, vil vi anbefale å forsøke på en annen type enhet, for eksempel en annen PC, nettbrett eller mobiltelefon. Dette resulterer som regel i en løsning på problemet.

Etter vellykket gjennomføring av en bestilling vil du motta en bekreftelses-e-post, som vi oppfordrer deg til å undersøke for nøyaktighet.

Ved eventuelle avvik du ønsker å rette opp i eller les dette innlegget Q: Hvordan kan jeg rette opp feil i booking?.

Det er mulig å kansellere en booking er det mulig via dit kondekonto. Refusjon / kostnader osv. er i henholdt til våre vilkår som du kan lese her Terms & Conditions

Takk for din oppmerksomhet, og ikke nøl med å ta kontakt med oss hvis du har ytterligere spørsmål eller bekymringer.